CALL CENTER 24/7   +4021 201 90 30 
 
 

 SERVICII


ASISTENTA MEDICALA IN STRAINATATE

De ce alegeti o asigurare medicala de calatorie in strainatate care beneficiaza de asistenta APRIL ?

acoperire la nivel mondial prin intermediul retelei de birouri APRIL

fiecare birou APRIL dispune de cate un Call Center specializat, disponibil 24/24h pentru preluarea avizarilor si organizarea operativa a asistentei medicale

contracte la nivel mondial cu cei mai buni furnizori de servicii medicale, la preturi competitive

serviciile de asistenta medicala se refera la:
* transport medicalizat
* consultatie si diagnosticare
* spitalizare
* interventii chirurgicale
* repatrierea sanitara a asiguratului bolnav in cele mai bune conditii
* mentinerea legaturii cu medicul curant al asiguratului si cu familia din tara a acestuia in cazul decesului Asiguratului, repatrierea pana la resedinta din Romania.

obtinerea, analiza si interpretarea documentelor medicale cu ajutorul echipei de medici consultanti APRIL

interpretarea stricta a conditiilor de asigurare specifice fiecarei polite asistate.

sus

ASISTENTA RUTIERA

Depanare

Depanare la fata locului in cazul unor defectiuni minore ce pot fi remediate in termen de 60 de minute.
Exemplu dezumflarea anvelopelor, descarcarea bateriei, defectiuni minore electrice sau electronice, ruperea curelei de transmisie, sigurante arse, etc.

Tractare

Transportul la cel mai apropiat service al autovehiculului, daca acesta este imobilizat datorita unor defectiuni tehnice sau este avariat ca urmare a unui accident rutier si reparatia nu se poate efectua la fata locului
Serviciul este oferit pe intreg teritoriul Europei si Turciei. In caz de eveniment rutier soldat cu avarierea autovehiculului, acesta neputandu-se deplasa prin forte proprii, itinerariul transportului va include si unitatea de Politie competenta, pentru emiterea documentelor necesare (Proces Verbal Politie).

In cazul in care reparatia autovehiculului dureaza mai mult de 1 zi se poate opta pentru unul din urmatoarele servicii. :

Cazare
Organizarea cazarii pentru sofer si pasageri acestia urmand sa-si continue calatoria cu autovehiculul propriu dupa efectuarea reparatiei.

Transport
Organizarea transportului soferului si pasagerilor catre destinatia initiala sau inapoi acasa. Mijlocele de transport agreate sunt : tren, autobuz sau taxi, alegerea mijlocului de transport apartine APRIL.
Organizarea transportului unei persoane pentru recuperarea autovehiculului cand reparatia s-a finalizat.

Autovehicul la schimb
Livrarea unui alt autovehicul la locatia specificata de client, in cazul in care autovehiculul asigurat nu mai poate rula prin mijloace proprii.

Informatii
Oferirea de informatii diverse (meteo, rutiere, turistice, optimizarea rutei) cat si recomandarea unor furnizori de servicii capabili sa solutioneze prompt situatile dificile pentru asiguratii care au suferit o dauna insa nu beneficiaza de serviciile de mai sus.

sus

CONSTATARE DAUNE

-organizarea expertizarii daunelor, in numele asiguratorilor din Romania sau strainatate.

Serviciile de constatare daune constau in:
organizarea si efectuarea constatarii daunelor cu ajutorul unei retele de experti tehnici, profesionisti care acopera intreg teritoriul Romaniei;
procurarea documentelor referitoare la accident si analiza acestora in vederea corelarii daunelor cu dinamica accidentului;
transmiterea documentelor catre asiguratorul CASCO/RCA si plata daunelor , dupa caz
.

sus

CARTE VERDE

-regularizarea daunelor provenite din accidente rutiere in Romania, in numele asiguratorilor de raspundere civila din strainatate

Serviciile constau in:
deschiderea dosarului de dauna, in baza documentelor transmise de partea pagubita;
organizarea si efectuarea constatarii daunelor cu ajutorul unei retele de experti tehnici, profesionisti care acopera intreg teritoriul Romaniei;
procurarea documentelor referitoare la accident si analiza acestora in vederea corelarii daunelor cu dinamica accidentului;
transmiterea documentelor catre asiguratorul de raspundere civila din strainatate;
asistenta in reparatia autovehiculului si plata acesteia in numele asiguratorului de raspundere civila din strainatate.

sus

DIRECTIVA A IV-A

regularizarea daunelor suferite de persoane vatamate ce au dreptul la despagubire in urma unor accidente de circulatie care au avut loc pe teritoriul unui stat membru SEE , produse de autovehicule asigurate de o societate dintr-un stat membru altul decat statul de resedinta al persoanei vatamate, care stationeaza în mod obisnuit într-un stat membru, altul decât statul de resedinta al persoanei vatamate.

Serviciile constau in:
deschiderea dosarului de dauna, in baza documentelor transmise de partea pagubita;
organizarea si efectuarea constatarii daunelor , la solicitarea persoanei vatamate , daca aceasta nu a efectuat constatarea in statul in care s-a produs accidentul;
procurarea documentelor referitoare la accident si analiza acestora in vederea corelarii daunelor cu dinamica accidentului;
transmiterea documentelor catre asiguratorul de raspundere civila din strainatate;
asistenta in reparatia autovehiculului si plata acesteia in numele asiguratorului de raspundere civila din strainatate.

sus

REGRESE MEDICALE

recuperarea costurilor medicale care au rezultat din accidente auto din afara Romaniei si care au fost achitate de asiguratori in baza politelor de calatorie si sanatate.

Recuperarea se face de la asiguratorii de raspundere civila auto.

Serviciile constau in:
obtinerea documentelor de accident;
analiza oportunitatii actiunii de recuperare a costurilor;
recuperarea efectiva a costurilor medicale de la asiguratorul de raspundere civila auto, strain sau roman, al autovehiculului responsabil de accident.

sus

  B-dul Regina Maria 36-38, sector4, Bucuresti, Romania. Tel: (+4021)201 90 30; Fax: (+4021)201 90 40; email: assistance@ro.april.com; asigurari@ro.april.com
    powered by Pozitron Grup